Oranjevereniging Appingedam

"KONINGSDAG VIER JE NATUURLIJK IN APPINGEDAM"

ACTUEEL

- - - PUBQUIZ - - -

Noteer 27 april in de agenda! Geef je team op en laat zien dat jullie de meeste kennis hebben. Weet jij het meest van topografie, film of het koningshuis?

🧠. Inloop vanaf 16:30

- maximaal 6 teamleden
- Een leuke teamnaam
- €50,-
- 1e prijs, €300,00
- 2e prijs, €200,00
- 3e prijs, €100,00
- Poedelprijs

Geef je op via een privéberichtje of via info@oranjevereniging-appingedam.nl.
Na de Pubquiz zorgen @julianenkoenshow voor een geweldige afterparty op het plein!

Ook dit jaar starten we koningsdagappingedam weer met de traditionele vrijmarkt, ben jij hier ook bij?
Aanmelden is niet nodig!

@kajmulder_music opent de eerste editie van #Koningsdag op het plein.
In 2021 nam hij deel aan #thevoicekids , waarbij drie stoelen omdraaiden tijdens de blind auditions! Hij koos voor team Sanne.

Kaj, die vaak op het podium staat, combineert zang met gitaarspel. Daarnaast schitterde hij in diverse musicals, waaronder Ciske de Rat.

Dit mag je niet missen! Kom jij ook?

@julianenkoenshow

Één groot feest en interactie met het publiek! Dat is waar de @julianenkoenshow voor staat. Een avondvullende show of een set, de DJ en MC act gaat altijd vol gas.

De vrienden @julianbos_ & @koendv_ samen op het podium zorgt voor één en al spektakel! Meezingers, echte knallers en hitjes van toen en nu, alles komt in een snelle mix voorbij.

Een karaoke momentje, stickers uitdelen en voor de grootste fans de uitreiking van de eigen Julian & Koen t-shirts op het podium.

Herkenbare elementen wat elke show weer terugkeert!

Tijdens #koningsdag #appingedam op het kerkplein, kom je ook?

@groove_ally OP KONINGSDAG OP HET PLEIN 🎸

Ontdek @groove_ally , een unieke band die muzikaliteit voorop zet. Samen met getalenteerde muzikanten brengen ze een uur vol goede live muziek. Van Toto tot Prince en meer!

Mis het niet tijdens Koningsdag op het plein.
@groove_ally staat klaar om je te vermaken.

Be there!